Saturday 19 January 2013

The Beginning


assalamualaimum. tujuan saya buat blog cuma nak kongsikan cerita dengan semua orang. sebelum ni saya ada ja blog tapi segan la nak cerita semua aktiviti saya kat orang tambah-tambah kalau orang yang saya kenal. takpun orang yang kenal saya. saya macam segan hehehe. jadi, saya buat satu lagi blog untuk ceritakan semua aktiviti seharian saya.

maklum la saya tak buat apa-apa pun sekarang ni sementara nak tunggu result spm keluar kan.

oh ya kenapa  blog saya ni 'justmillecrepe'? well, sebenarnya saya suka sangat makan kek. semua kek saya suka termasuklah mille crepe.hehehe. kalau kek coklat pula boleh la kan sekadar nak rasa tapi bukan favourite la sebab dia pahit. saya memang tak suka pahit pahit ni. saya suka manis ja. mula-mula memang keliru jugak la kan nak letak nama apa eh blog ni. macam-macam nama saya letak tapi semuanya dah ada orang guna. pastu tiba-tiba terlintas mille crepe. tu pun dah ada orang guna. sebab tu la saya jadikan justmillecrepe

3 comments:

diari-buruk said...

salam perkenalan n selamat berblog...hehehe

syirarr chan said...

thanks sangat

Unknown said...

salam perkenalan... selamat berblog...

 

Blog Template by BloggerCandy.com