Friday, 29 March 2013

bertolak ke plkn

jantung aku ni dah tak senang duduk dah. asyik dup dap dup dap. hahaha. senang cerita, aku takut nak pergi plkn nanti. entah macam mana keadaan kat sana nanti. macam macam kemungkinan boleh berlaku. dan yang paling penting, kat sana jangan sombong sbb nanti tak dak kawan la jawabnya. hehe

aku akan mula bertolak ke plkn pada 31 ni pada pukul 9.30 am. errr. takut. macam nak berhentikan waktu. semua kelengkapan dah hampir lengkap. barang pun dah pack sikit-sikit.

dan yang aku risau lagi, takut nanti dapat panggilan U kan matrik ka kan. hmmm tu la cam tak best ja kena panggilan kedua ni. kan best kalau kena panggilan satu. hahaha. tapi takpa la. redha ja la.

aku harap dapat pengalaman yang bermakna kat sana nanti. ok jumpa lagi pada 3 bulan yang akan datanng. insyaallah.

4 comments:

Aireyn Ashra said...

awak dpat kt mne ? saya pergi 1 apr ni , hihi :)

Nurul Amanina said...

hai syira, goodluck kat plkn tu nanti tau :) jaga diri, hihih. kawan saya hari ni bertolak xD

Shakira Pathi said...

Selamat ke plkn hehe :)

syirarr chan said...

aireyn ashra- saya dapat dekat sungai petani, kedah. awak kat mana? best la bertolak 1 april. boleh duk rumah lagi sehari. hehe


nurul amanina- thanks amanina :)


shakira pathi- thanks :)

 

Blog Template by BloggerCandy.com