Thursday, 7 March 2013

PLKN



lama kan aku tak menulis kat sini? hehe. aku cuma nak cakap yang aku dapat plkn. taktau la nak sedih ka nak seronok ka apa. tapi yang pasti buat sementara ni rasa takut dan sedih tu melebihi perasaan seronok. hahah.

tapi aku bersyukur la jugak dapat panggilan kedua ni. ingat dapat panggilan pertama. tapi tak. kan best kalau dapat panggilan pertama. habis plkn pastu dapat result. ni kena dapat result dulu baru pi plkn. orang dah rasa lega apa suma sebab dah dapat result. yang aku ni kena risau pasal plkn pulak.

lagi, aku takut la. macam mana kalau dapat panggilan U nanti? pastu aku sedang berplkn. aku tengok  panggilan satu ni pi plkn dalam 2 bulun lebih ja. kalau panggilan kedua pulak? adakah 3 bulan?

risau la nanti mesti kulit jadi gelap. hohooh. 

sorry la merepek pulak aku. heheh bye

2 comments:

Nurul Amanina said...

lama tak update, heheh.
peh dapat plkn, saya tak dapat. hihi. goodluck and take care kat sana nanti :D

syirarr chan said...

wah bestnya tak dapat. huhuh apa2 pun thanks

 

Blog Template by BloggerCandy.com